Insight Communities och Kundpaneler

Tänk om du kunde rådfråga din målgrupp om alla frågor som berör dem? Det kan du med ett eget insight community eller kundpanel.

Genom att skapa ett eget community kan ditt företag föra en dialog med målgruppen om en massa olika delar som vi idag sköter separat. Tack vare communityt kan du säkerställa målgruppens syn på flera olika delar såsom annonser, redaktionellt innehåll, skapa nya tjänster / produkter tillsammans, testa nya koncept, utvärdera kommunikationskanaler, kundinsikter om vertikala intressen, utvärdera event – ja, kort och gott det mesta av din kommunikation med din målgrupp kan hanteras genom ett eget community.

Vill du nå en bredare målgrupp eller jämföra er med andra varumärken så kan vi i samma plattform välja ett urval från vår telefonrekryterade webbpanel.

Förutom nyttan av att få svar på önskade frågor så minskar ett community behovet av andra separata undersökningar som tidigare genomförts vilket ger besparingar i både tid och pengar.

Kontakta oss för mer information

Besök Vision Critical

Klicka för att se hur Discovery Channel använder sitt community

 

 

© Copyright 2012 VOC Nordic AB